Monday, September 1, 2008

Förkylning Deluxe!

Satan i gatan vad jag är förkyld.
Har inte haft en sådan "snuva" sen jag vet inte när.
somnade igår vid 16.15 och vaknade, håll i er, 11.30!
Så många timmars sömn och ändå så slut!

Helgen i sthlm var underbar.
mysigt att få möta mina favoritbögar igen;)
Och att få fira Daniel' 30-årsdag så klart.

Denna dagen har dock bara tillbringats i sängen. Fram tills ca 15.00 då Maja kom över på en kopp kaffe, och vi sedan tillsammans gick till henne hus, jag maja och jocke, för att titta på en ledig lägenhet i samma hus! helt underbar! hoppas på att få den:)
Får svar imorgon verkar det som!

detta inlägg var inte tänkt bli så här kortfattat och avhugget, hade 100 tankar att skriva ner innan jag började, sen nös jag bort dom!

Atchoooo/ Kajsa

No comments: