Thursday, August 7, 2008

Ett år går så fort.

För exakt ett år sedan så låg jag på Helsingborgs Lasaretts röntgenavdelning, och hade inte den blekast aning i fall jag skulle kunna gå normalt igen eller inte.
Jag hade tur. Det gick hyfsat bra. Även om jag har konstant ont i ryggen, så lär man sig leva med det och man lär sig uppskatta livet.

Jag kan fortfarande tänka när jag kommer till ett hus eller en plats med mycket trappor "fan vilken tur att jag inte hamnade i den där jävla rullstolen!" Jag är fruktansvärt tacksm til livet.

När jag låg på sjukhuset så bestämde jag mig för att inom tt år ska jag förändra mitt liv på något vis, och ja det har jag gjort.
Jag mår mycket bättre nu. Jag är så tacksam till livet.

Lova mig att ni blir mer tacksamma!

Kajsa<3

1 comment:

Emi och sTollarna said...

Hejsan hej, ja livet är förunderligt och man lär sig ständigt nya saker. Läst din blogg tidigare men inte hm kommenterat (tror jag)
Sköt om dig snäckan!
Kramizar