Wednesday, September 10, 2008

Frågetecken.

Joakim och jag var och tittade på en lägenhet för några veckor sedan. Nu för en liten stund sedan träffade vi ägaren till fastigheten, en bonde som faktiskt var mycket trevlig.
Nu sitter vi här och måste vänta till tisdag för att få veta om vi får den eller ej.
En ny-separerad kvinna söker också den, och han var tvungen att ta ställning till vem av oss som behöver den mest.

Jag vill verklig ha den, inte bara för att den är så fin och Joakims är i så dåligt skick, utan även för att jag ser fram emot att ta steget till att bli sambo PÅ RIKTIGT!
Att få bygga något nytt tillsammans. För ja jag är riktigt säker på att jag vill detta.
Jag vet att många i min omgivning tycker allt går lite fort, samtidigt vet jag att det är saker dom säger för att skydda mig. Fast tyvärr inte alla, det finns faktiskt dom som säger det av ren och skär avundsjuka. Men sådana rötägg kommer världen alltid vara fylld av.

Imorgon är min lediga dag, så skönt att få sova ut lite. Jobbar heltid i två veckor nu, och endast dagturer så det är upp tidigt, men pengar är pengar.

Nej nu ska jag försöka hitta på något med någon av mina vänner.

Love Kajsa<3

No comments: