Thursday, September 25, 2008

Avslut och nya mål.

Idag känner jag mig väldigt produktiv!
och klockan är i skrivandets stund 10.43.
I vanliga fall har jag knappt stigit ur sängen vid den här tiden, vaknat Ja, stigit upp NJÄ!

Klockan 08.00 i morse började jag rensa ut i skafferiet och kylen!
Klockan 09.30 köpte jag frukost
Sedan gick jag till mitt inplanerade möte på arbetsförmedlingen klockan 10.00
och det tog ca 17 minuter;)
Kom hem för en liten stund sedan, ringde till Validerings-avdelningen på vuxenutbildningens omvårdnadsprogram, och det ser ut som om jag skulle söka dit nu, så skulle jag bli validerade i några kurser samt i praktik! Detta betyder mycket kortare studietid! Efter det så har jag alltid något att falla tillbaka på! men jag vill fortsätta och bli barnsjuksköterska, barnmorska eller behandlingsassistent! Ja det är fruktansvärt mycket jag vill!

Nu ska jag ut på långpromenad med Nicole och Christel!

Kärlek och flyttkartonger! Kajsa

No comments: