Tuesday, September 16, 2008

Cleaning my soul?;)


Nej inte min, men Joakim's.
Eller snarare hans lägenhet. Måste städas för vi får besök av en "spekulant" på lägenhetn!
Oj ojoj vad trött jag är! har flängt runt med sopsäckar, lådor och tvättsvamp sedan halv tio imorse! Åt en macka nu, det första på hela dagen!
Nu är dte bara dammsugning kvar, och badrummet..och köket...
en dammsugaren slutade fungera, jag har nog damsugit upp något dumt!
Joakim får dela på den, för jag klarar det inte! Blää!

Men ikväll ska vi skriva kontrakt! ska kännas skönt att få det på papper, att det är vår.)
Tillbaka till städningen!
ror det blir badrummet, det är rätt äckligt att städa badrum, så därför gör man de snabbt utan att pausa, som man lätt gör annars! Wohooo STÄDA!

Love from the French Maid Kajsa;)

5 comments:

Emi och sTollarna said...

Duktig tjej... då vet vi att du kan *fniss* Kanske ska beställa ner dig hit till oss ;o)
Nä skämt å sido - du har gjort ett toppen jobb! Och ja badrum är inte roligt att städa (det är inte roligt att städa alls)
KRamizar

Anonymous said...

Hörde att ni blev av med lägenheten! GRATTIS

Anonymous said...

haha ja det har jag :) det är klämmor och funkar jätte bra :) Köpte de på tai mahal i stockholm- Pusss!

Anonymous said...

du är och har varit helt oumbärlig.. Tänka sej att om en vecka bor vi officielt ihop.. Var har tiden tagit vägen.. Massa kvar att fixa och trixa.. börjar nästan få ångest för det.. Men tror och hoppas att vi kommer hinna!!! Älskar dej pandamamma!

Anonymous said...

dissar inte dig babe