Monday, July 28, 2008

Kajsa has Left the Building.

Jajamänsan! Eller inom det snaraste i varje fall.
Jag och mina två väninnor N och M reser till Bulgarien imorgon för en veckas avkoppling och solande.
Personligen känns detta nästan mer som lite rehabilitering från livet här hemma dom senaste veckorna.
Ska bli skönt att bara få stänga av alla ting och alla frågor. Och få bearbeta lite.
Dock kommer jag sakna er här hemma, min älskade pojkvän och min familj "liiiite"
För så här är det, jag är en människa som börjar sakna fort, väldigt fort! speciellt om jag reser utomlands! Meen sen är jag även en person som lär mig att "leva med det" rätt så snabbt.

Känns dock som ett bra avslut på sommaren, jag jobbade min sista dag som "sommar-vikarie" igår men kommer tillbaka till jobbet efter semestern, men då som "vanlig vikarie!"
Trivs väldigt bra på ängavången och skulle gärna ha tt längre vikariat där.

Idag är det tvättdag inför resan, och sen ikväll blir det grillning med familjen i skälderviken.

så nu önskar jag er en fortsatt fin sommar. För nu sticker jag snart<3

4 comments:

Anonymous said...

du kommer vara saknad du med! Men en vecka går snabbt så då är du hemma i min famn igen!!!

Anonymous said...

hihi, ja vi lämnar och åker away ;D kommer bli askalas!

Frida Sofia Pavlovna said...

Ha det så roligt min vän:) Jag skulle väldigt gärna också flyga bort en vecka:D Puss!

Anonymous said...

Kan du uppdatera så vi får veta hur du haft det?