Monday, January 19, 2009

Ny vecka.

Ny vecka, mer jobb bla bla bla.
Jag är inne i sådan dötrist period. I vanliga fall är jag rätt pepp på mitt jobb men inte nu, jag pallar inte, men det har nog med min sjukt långa förkylning att göra. är inne på 3:e veckan nu. det vill liksom inte lägga sig tydligen.
Men det blir bättre för var dag.

Helgen spenderades hemma, i soffan med Joakim. Skulle gått ut med tjejerna i hbg men jag var dö-slö.
så det blev mys i soffan bara.

Igår var jag och Christel på Bio, såg Benjamin Button's otroliga liv. Den var bra.
Det jag var mest imponerad över var deras smink och mask-arbete.
Det är INTE svårt att få en skådespelare att se gammal ut, men att får en skådespelare att se jätteung ut, det är däremot en konst! För övrigt var den jättefin också!

Duschen kallar:)

3 comments:

torskblock said...

dej älskar jag massa massa massa

Anonymous said...

men kajsa det är inte så mycket smink egentligen, det är datorarbete. trodde att du hade läst om den men filmen har fått bra kritik för att datortekninken har gått framåt så mycket. och att dem har använt det på så bra sätt:-p // Christel

Anonymous said...

vet jag väl :P