Monday, December 8, 2008

Julklappar.

Jag får ta mig tusan ångest över det där.
Alla andra verkar ju vara klara med sina, man surfar rundor på olika bloggar och läser saker som "åh då var sista julklappen inslagen" eller "ja då var det dags att lägga klapparna under granen, jag började redan i januari!"
Shit, jag panikhandlade några idag, och det värsta är att det är typ 16 dagar kvar innan det är dags!
Mötte dock Rebecca från jobbet på stan och han sa att hon skulle köpa sina den 23:e:P
Så det kändes lite bättre!

Nicole och Min kära Joakim tisslade och tasslade om julhemlisar i lördags på torstens och jag fick inte vara med! Gissa om jag är nyfiken till tusen! Det värsta är ju att jag är så sjukt nyfiken, ja som en femåring, och joakim är det inte.
Jag vill ju att folk ska tjata och leta vart man gömt dom, men inte han inte;P så ärligt, jag har gömt dom hos Maria vår granne.:)
Världens bästa granne btw. Ja maja är också superbra men hon ska ju flytta så:(

Men idag fick jag som sgat ihop mer än 70% av mina klappar, jag tycker dock det roligast är att slå in dom, för jag är nog bättre på det än själva köpandet.
Nu är det ju bara storasyrran kvar, jobbigt med 3 yskon, lättare om jag varit ensambarn ju! Sjukt bortskämd hade man ju antagligen varit.

Nje dags att jobba!
Tjingeling!

Här kommer dock Dagens lucka
Har tyvärr glömt några men så är det.
Som vanligt uppdelad i två.



1 comment:

torskblock said...

Men hjärtat sår du in mina juklappar med? Dom/den som är till dej? Puss