Thursday, November 6, 2008

Då var det dags!

Den 24/11 börjar jag plugga! Inget stort för världen direkt men för mig.
Jag ska plugga upp matten på distans, och även plugga några medicinska grundkurser, så jag kan söka in på sjuksköterske-utbildningen! Och kommer jag inte in, då fortsätter jag plugga kurser och inom ett år är jag undersköterska, en början i alla fall.

Det är lite skrämmande att jag kommer plugga ALLT på distans, att jag måste lita helt och hållet på mig själv... göra alla uppgifter helt utan hjälp från lärare.
Matte som jag hatar.. men måste göra det. Dom medicinska kurserna ska bli sjukt rolig däremot, allt handlar om uppsatser, och det är uppsatserna jag har plockat in min betyg på under gymnasietiden!

Joakim och jag ligger halvt utslagna båda två, fast jocke mår skitkasst, feber och ont över allt. jag måt lite smått illa och är väldigt trött bara.

Ha det vackert!

Kyssar och kärlek/ Kajsa

4 comments:

Frida Sofia Pavlovna said...

Sjuksköterska verkar vettigt, annars får du bli tannamagare som en annan :D

Anonymous said...

ringa till sin bästis kanske man missat?

Anonymous said...

Hej hej hallå!
Det var längesen, saknar dig!
Jag känner igen mig såå i ditt inlgg; Jag funderar nämluigen oxå på att bli SSK och har oxå problem med matten( måste väl ha ma b?)och är oxå bra på uppsattser. fan så kul, haha! vi kanske jobbar ihop en vacker dag, who knows?
Kramar amanda!

Anonymous said...

Såg din kommentar i ett inlägg om någon reklam för barn. Du skrev att du jobbat på Toys R us? Funderar på att söka dig, bara för att ha något jobb liksom. Leksaker kan ju inte vara helt fel :) Lust o berätta lite? Är det roligt? Vad är det för typ av folk som jobbar där? Osv..uppskattas :)